ZAJO Unitube Acid Lime Trees

Kód: 2084918
Akce
Neohodnoceno
Značka: ZAJO
279 Kč –29 %
ZAJO Unitube Acid Lime Trees
279 Kč –29 % 199 Kč
Skladem (> 3 ks)
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Jednoduchý multifunkční šátek "tunel" pro univerzální použití.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nabízí originální designy a dodává se na papírové kartě s podrobným návodem na uvázání. Dá se použít jako: šátek, čelenka, šála na krk, maska na obličej, čepice, kukla, bandáž.

  • Rozměr: 48 x 24 cm
  • Materiál: AntiBacterial
  • Složení: 100% Polyester 
  • Hmotnost: 34 g

Doplňkové parametry

Kategorie: Multifunkční šátky - tubusy
Záruka: 2 roky
Barva: zelená
Roční období: jaro, léto, podzim, zima
Určeno pro: ženy, muže
Základní materiál: polyester

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

 

Společnost ZAJO byla založena 1. července 1996 Jurajem Králikem v provizorních garážových podmínkách. Podnětem na začátek byl nedostatek klasických turistických kalhot, známých jako „golfky“, na Slovenském trhu. Pro pragmatickou potřebu jedince „být v přírodě v suchu“ začala éra momentálního lídra outdoor-ového oblečení na Slovensku.

Z počátečního jednoho modelu turistických kalhot se s postupem přibývajících roků stal široký sortiment oblečení pro všechny aktivity spojující se s přírodou, ale i trávením volného času. Do kolekce přibylo hardware-ové vybavení jako jsou stany, či batohy. Stále rozšiřující se kolekce reflektuje aktuální trendy a potřeby nejen tuzemského, ale i světového trhu. V kolekci se stále víc prosazují high-end materiály od renomovaných společností jako jsou Polartec, eVent či Sympatex. Zipy - důležitá součást každého výrobku, jsou dodávané výhradně společností YKK (Japonsko).

Změnami prošel i design výrobků a propagačních materiálů společnosti. V roce 2007 nastala změna v logo type a společnost se akreditovala na ISO 9001 a ISO 14001. Důkazem kvality výrobků značky ZAJO je spolupráce na různych mediálních projektech (Celebrity Camp, Miss Universe 2008, oblékání redaktorů většiny televizních stanic na Slovensku), jako i množství sponzorovaných expedicí do všech koutů světa (Lipari, Himaláje, Tilichopeak a další).

V současnosti má značka ZAJO zastoupení ve více jak 60-ti prodejnách na Slovensku a ve více než 17 zemí světa. Na počátku byl jeden druh turistických kalhot a v současnosti je to víc než 230 modelů oblečení a hardwaru.