ZAJO Mayen 45

Kód: 4052300
Akce
Neohodnoceno
Značka: ZAJO
3 529 Kč –48 %
ZAJO Mayen 45
3 529 Kč –48 % 1 839 Kč
Skladem (> 3 ks)
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Crossover outdoorového a městského batohu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Co je to crossover batoh? Navrhli jsme opravdu jednoduchý batoh, který v sobě spojuje všechny vychytávky outdoorového a městského batohu s přihlédnutím na lidskou anatomii, funkčnost a vysokou kvalitu. Je přizpůsoben na širokou škálu aktivit, od používání ve městě až po trek v přírodě. Air ventilation systém odvádí teplo mezerou mezi tvým zády a batohem. Ramenní popruhy si snadno přizpůsobíš na svou výšku. Do bočních, elastických kapes schováš láhev na vodu, kapesníky, lehkou bundu, nebo cokoliv, co potřebuješ mít vždy po ruce. Pro vyšší komfort jsme batoh vybavili 4-bodovým úchytem trekingových holí a ve spodním kapse najdeš schovanou nepromokavou pláštěnku. Samozřejmou výbavou je i úchyt na hydrovak. Hydrovak není součástí. Elastické kapsy se zipem na bederních popruzích jsme navrhli tak, aby tvůj mobil, GPS, nebo fotoaparát byly v bezpečí a připravené k akci. Tento batoh je ideální na 2-3 dnové toulky městem, nebo objevování skrytých zákoutí přírody. Tak vyraz a užij si ho!

  • použité materiály: RainXpert, Duraflex®
  • vnější materiál: 100% Nylon DWR(C6) + PU
  • vnitřní materiál: 100% Nylon 
  • objem: 45 l
  • rozměry: 38 x 57 x 28 cm
  • hmotnost: 1840 g

Technické detaily

  • 1 komora
  • Spony DURAFLEX®
  • Uchycení hydrovaku suchým zipem
  • Otvor pro hadici hydrovaku
  • Spodní zipová kapsa pro pláštěnku
  • Odnímatelnou pláštěnku dodáváme spolu s batohem
  • Přední zipová kapsa vhodná na věci. které potřebujete mít vždy po ruce
  • Boční síťové kapsy
  • Upínání trekingových holí ve 4 bodech
  • Boční kompresní popruhy
  • Air ventilation zádový system
  • Ocelová konstrukce
  • Zipové kapsy na bederním pásu
  • Odnímatelné a nastavitelné víko
  • Rozšiřující manžeta pod víkem
  • Zadní zipová kapsa ve víku
  • Vnitřní zipová kapsa ve víku se sponou na klíče
  • Prodloužené. tvarované a lehké zipové táhla

Batoh po použití skladujte pouze suchý. Vlhkost napomáhá vzniku plísně, která může časem poškodit a oslabit vlákna materiálu. Batoh by měl být skladován mimo dosah vysokých teplot, oxidačních činidel, bělidel a přímému slunečnímu záření. Pokud je batoh opravdu špinavý, umyjte jej ručně tekutým mýdlem a vlažnou vodou, dobře opláchněte a nechte na vzduchu uschnout. Nikdy neprat v pračce a sušit v sušičce!

Doplňkové parametry

Kategorie: Turistické batohy
Záruka: 2 roky
Barva: šedá
Objem v litrech: 41-50
Počet komor batohu: 1
Vlastnosti batohu: bederní pás neodnímatelný, hrudní popruh, kapsa na bederním pásu, kapsy boční, pláštěnka, příprava na hydrovak, uchycení trekových holí, vstup horní

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

 

Společnost ZAJO byla založena 1. července 1996 Jurajem Králikem v provizorních garážových podmínkách. Podnětem na začátek byl nedostatek klasických turistických kalhot, známých jako „golfky“, na Slovenském trhu. Pro pragmatickou potřebu jedince „být v přírodě v suchu“ začala éra momentálního lídra outdoor-ového oblečení na Slovensku.

Z počátečního jednoho modelu turistických kalhot se s postupem přibývajících roků stal široký sortiment oblečení pro všechny aktivity spojující se s přírodou, ale i trávením volného času. Do kolekce přibylo hardware-ové vybavení jako jsou stany, či batohy. Stále rozšiřující se kolekce reflektuje aktuální trendy a potřeby nejen tuzemského, ale i světového trhu. V kolekci se stále víc prosazují high-end materiály od renomovaných společností jako jsou Polartec, eVent či Sympatex. Zipy - důležitá součást každého výrobku, jsou dodávané výhradně společností YKK (Japonsko).

Změnami prošel i design výrobků a propagačních materiálů společnosti. V roce 2007 nastala změna v logo type a společnost se akreditovala na ISO 9001 a ISO 14001. Důkazem kvality výrobků značky ZAJO je spolupráce na různych mediálních projektech (Celebrity Camp, Miss Universe 2008, oblékání redaktorů většiny televizních stanic na Slovensku), jako i množství sponzorovaných expedicí do všech koutů světa (Lipari, Himaláje, Tilichopeak a další).

V současnosti má značka ZAJO zastoupení ve více jak 60-ti prodejnách na Slovensku a ve více než 17 zemí světa. Na počátku byl jeden druh turistických kalhot a v současnosti je to víc než 230 modelů oblečení a hardwaru.